بیمه عمر پارسیان-پرداخت امراض خاص
بیمه عمر
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
ماجراهای من و همسرم
خرید شارژ ایرانسل
عشق مامان و بابا
ايليا جون بزرگ مرد كوچك
علي خوشتيپ مامانشه
ایده های لازیکا
هنرهای دستی
..آشپزيهاي مامانم..♨
من....باران...مامایی.....زندگی
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیمه عمر و آدرس bimeomr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 13017
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
بیتا

آرشيو وبلاگ
دی 1392
آذر 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:, :: 13:26 :: نويسنده : بیتا

سلام دوستان گلم امروز راجع به مزایای دیگری از بیمه عمر صحبت میکنم تا به حال به این موضوع فکر کردین که اگه خدایی نکرده به بیماری با هزینه بالا دچار شوید مانند سرطان,عمل قلب که امروزه حتی در سنین پایین اتفاق می افتد چه خواهید کرد؟

بله با ماهیانه 50 هزار تومانی که در ماه می پردازید و علاوه بر مزایایی که در پست قبل اشاره کردم شما میتوانید در صورت بروز یک بیماری خاص تا سقف 30میلیون بلاعوض دریافت نمایید.

انشااله که از این مزایای بیمه عمر پارسیان هرگز استفاده نکنید ولی بهتر نیست امروز فکر فردا باشیم؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: